wtorek, 14 stycznia 2014

Jak zadbać o swoje włosy

Najczęściej słyszałam pytanie, lecz jest ich wiecej , bo wiele ludzi ma różne problemy 
ze swoimi kłaczkami i właśnie od tego jestem , by wam pomóc . Nie to, że jestem 
jakimś Bogiem , wszechwiedząca , ale też swoje przeżyłam i tez swoje wiem . 
I raczej nie pozwole sobie komuś żeby mnie pouczać w stosunku do włosów.

1.Jak pozbyć się rozdwojonych koncówek ?
2.Dlaczego mam takie suche włosy ?
3.Dlaczego zimą moje włosy nie rosną tak szybko jak latem ?
4.Co zrobić by mieć dlugie i gęste włosy ?
5.Co sądzisz o takim , takim albo takim szamponie albo odżywce ?

 ___________________________________________________________________
W sumie to nie wiem od czego zacząć , może zacznę od końca.
5. Szampony i odżywki są różne , mają różny skład , nie polecam z całego serca szamponów 
z Wella Enrich także jego odżywki , w sumie to pieniądze wyrzucone w błoto .
Włosy są po nim może i miękkie , ale na skalpie pojawiają się płaty , duże płaty i nie tylko
u mnie , ale również u moich koleżanek . i czemu? to proste , nikt nie patrzy na skład tylko
na firmę , bo jest exkluziw ? no w sumie raczej nie na to się patrzy.
Polecam odżywki z garniera , szampony również , Joanna , Elseve , Babydream .
4. To jest coś dla kogoś o dobrej cierpliwości . Na początek dodam że trudno jest zadbać o włosy zniszczone
włosów spalonych już się nie uratuje , jak ktoś ma gęste włosy lecz spalone , polecam pocieniowanie , ale stopniowo tych spalonych włosów, odstawienie wszelkich prostownic , karbownic i lokówek,
Różnego rodzaju wcieranki , płukanki , masaż głowy przy każdym myciu. I nie trzyj włosów ręcznikiem , wystarczy odcisnąć 
włosy . 
 Co do wcieranek ? 
-Jantar
-Ampułki joanna rzepa (przed myciem)
-po każdym myciu Joanna Kuracja wzmacniająca 
-Szampon Joanna Rzepa 
-Maski drożdżowe na porost włoswó
-Płukanki z rumianku , pokrzywy albo ziołowe
A co do sprejów ?
Sprej aloesowy do rozczesania i wzmocnienia  włosów .
Jak często ?
Każda wcierka musi być używana bardzo regularnie. Najlepiej byłoby stosować je codziennie, ale są takie produkty (np. oleje), które nakładamy jedynie przed myciem. W takim przypadku używamy ich przed każdym myciem. Pozostałe produkty o ile nie przetłuszczają nam za bardzo włosów możemy używać codziennie, nawet w dni kiedy włosów nie myjemy.
Jak długo ?
Conajmniej miesiąc , aby dana wcieranka miała szanse nas zadziwić.
 3. Dlaczego wlosy zimą nie rosną jak latem ?
To tylko sie zdaje , włos na miesiąc rosną od 0,5 do 1cm . To zależy też u kogo , mówię teraz o 
osobach ktore tylko myja włosy. 
Latem Twoje cebulki otrzymują promienie słoneczne , w tym się grzeją, wyglądają na zdrowsze i lśniące , 
zimą zaś zimne wiatry , mrozy , śnieg ziębią cebulki , dlatego też trzeba związywać włosy w warkocz , koczka , i zagładać czapki.

2. Suche włosy ?
To czynnki atmosfery , albo częste stosowanie suszarki z gorącym nawiewem , prostownicy , lokówki , nie zabezpieczanie
końówek , mycie szamponami wysuszającymi . Farby , Rozjaśniacze , Dekoloryzatory, chlorowana woda , słońce , stres i nieprawidłowa dieta.
Wszystko da sie naprawić , wystarczy tylko dokładnie wybrac szapon/Odżywkę/Maskę do swoich potrzeb .
Jak ??
Suche i słabe włosy na ogół są matowe, pozbawione blasku, a nawet nieprzyjemne w dotyku. Dzieje się tak ponieważ ich łuski są rozchylone i nie odbijają równomiernie światła. Aby zamknąć łuski i przywrócić włosom dawny blask, warto zrezygnować z mycia głowy gorącą wodą i przyzwyczaić się do letniej. Podczas płukania spróbuj zebrać włosy w kucyk i przelać go zimną wodą. <-- To prawda.
Po umyciu nie trzyj włosów ręcznikiem! To bardzo osłabia ich kondycję, sprawia, że są  splątane (przez co podczas rozczesywania dodatkowo narażone na szarpanie) i matowe. I nie szarpać podczas rozczesywania. wystarczy rozczesywac od koncówek aż do góry. Po myciu również możesz owinąć w bawełnianą koszulkę. 
I nie kładź się spać w mokrymi wlosami  , to źle wplywa na ich kondycję , włosy się odgniatają a później łamią.
Po każdym myciu i przed stosuj odżywkę , wcierankę , cokolwiek , jeśli czujesz że twoje włosy się przetłuszczają ?
Znam dobry sposób na to ,; Pomoczyć włosy sokiem z cytryny i rozcieńczoną wodą , masować w tym skórę głowy , to mi bardzo pomogło , również pomogło mi mycie szamponem pokżywowym . 
1. Jak pozbyć się rozdwojonych końcówek ?
Wystarczy poddcinać je conajmnie raz na 2-3 miesiące , ja podcinam miesięcznie po 1cm , czasami tylko same spalone końcówki , chciałam zejść do mojego naturalnego koloru , a to już w innej notce . ;)
Zabezpieczaj końcówki , jedwabiem , ale uważaj na skład , ponieważ  w niektórych tańszych o 1zł jedwabiach jest alkohol który może nie zabezpieczyc a wysuszyć końcówki. 


Mam nadzieję że spodobała wam się notka , ;) 
Więcej notek , niebawem ;*
Miłego dzionka 
również możesz spytać mnie na " www.ask.fm/alsastylla  "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.